Hodejegerne

2011-11-28
I helgen såg vi den norska filmen Huvudjägarna som är baserad på Jo Nesbös roman. Den var riktigt bra faktiskt och det var ett bra val av film att se när man skulle se sin första norska film!

I förtexterna så såg jag dock ett namn som jag verkligen kände igen men jag kunde inte hitta ett ansikte till namnen. Men vem var det inte om Jaime Lannister från Game of Thrones! Eller Nicolaj Coster-Waldau som han heter egentligen. Jag hade inte en aning om att han var dansk? Jag blev helt paff för först tänkte jag att; "Jaha, det var ju inte så mycket till norsk film om han ska springa runt och snacka engelska hela tiden" men han öppnade munnen och snacke dansk!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback