How I Met Your Mother - 7X09 - Disaster Averted

2011-11-09
Har du inte sett det senaste avsnittet av How I Met Your Mother så ska du absolut inte läsa vidare!


En av anledningarna till att jag älskar "HIMYM" så mycket är att dom är så otroligt smarta när dom ordnar uppläggen på avsnitten. Dom hoppar mellan nutid och dåtid och gör det så ofta att man kan tycka att det borde bli förvirrande men det är bara otroligt roligt och intressant.

Och som ni vet så blir jag ju alltid helt investerad i ett par i varje serie jag ser och i denna så är det Barney och Robin. Åh som jag älskade deras push and pull som dom har haft i tidigare säsonger och nu är det tillbaka igen! Nu är det ju bara två problem. Nora och Kevin.

Jag älskar verkligen Barney. Han är mästaren på 'one-liners' och skådespelaren som gestaltar honom, Neil Patrick Harris, är verkligen en otrolig skådespelare. Vissa människor klagar på att homosexuella människor får spela straighta, att det inte är troligt, men det spelar ingen roll om man är gay eller inte. Harris är ju otroligt duktig och jag tror verkligen på att han är Barney... Så människor kanske kan sluta klaga på att en gay får spela straight.

1 Comments

2011-11-09 @ 19:22:41

Folk är så jävla gnälliga hela tiden. Varför gnäller de när homosexuella spela straighta och inte tvärt om? Det är ju egentligen sak samma. Nu är jag inte en sån som bryr mig men jag blir trött på människor som gör det. Och vet man inte om att Neil är gay så hade man inte märkt det heller.

Gu vad det pirrade i magen på mig när den lilla kyssen kom i slutet. Fortsätt med det!!!



SV: Tack o lov att Supernatural kommer bli bättre igen. För under de två första avsnitten av säsong 7 satt jag mest och halv sov.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback