How I Met Your Mother - 7X11 - The Rebound Girl

2011-11-23
Här är det spoileralert på hög nivå! Läs inte vidare om du inte sett det senaste avsnittet!


Marshall och Lily börjar fundera på om det är en bra idé att sälja huset dom fick av Lily farföräldrar och funderar på att flytta in i det istället. Ted och Barney som båda är ledsna över sina senaste relationer och sitt liv i allmänhet funderar på att adoptera ett barn ihop och Robin är gravid!

För att börja med den stora chocken. Robins graviditet. Det var ingen chock för mig utan ganska väntat och faktiskt lite tråkigt. Ett väldigt "såpigt" beslut att göra henne gravid och så ska man fundera på om det är pojkvännen Kevins barn eller Barneys barn. Markera om du vill läsa spoiler om vems barn det är... För ett tag sen kom det uppgifter om att dom letade efter en blond pojke att spela Robins son så är det Kevins barn så har han väldigt svaga gener med tanke på att han är indier. Visst måste det då vara Barneys barn? Eller så är det ingens barn, Robin kan ju har träffat någon annan längre fram som spelar hennes barn. Nej jag gillar inte att Robin är gravid. Så ska man behöva gå och fundera på om det är Robin som Barney gifter sig med och gifter dom sig bara på grund av barnet i så fall och om dom gifter sig skulle Robin verkligen gifta sig i slutändan med någon enbart på grund av ett barn. Robin som varken vill ha barn eller gifta sig. Mmm jag undrar jag...
Fast Robin och Barney är meant to be så vem skulle Barney kunna gifta sig med om inte Robin?

Jag älskade hur Lily och Marshalls lägenhet bara krympte när dom väl varit i deras hus och kollat. Dock så kan dom ju inte flytta. Det skulle nog inte funka speciellt bra i själva serien tycker jag men konstigare saker har väl hänt antar jag...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback