New Girl - 1X05 - CeCe Crashes

2011-11-09
Har du inte sett det senaste avsnittet av New Girl så läs inte vidare!


Jag tror att detta kanske var det bästa avsnittet av New Girl än så länge. Kanske för att man fick se en liten försmak av Jess/Nick. Kanske för att man fick se Schmidt som en riktig människa och inte bara en parodi på en parodi. Dock så vill jag få se något mer av Winston. Än så länge så känns han bara som en bifigur som hänger runt i ytterkanterna. Och jo, jag saknar Coach!

Jess och Nick. Låt mig först bara säga "Neeeej! Det är för tidigt!" Så, med det sagt så... Hur konstigt var det inte att han köpte blommor till henne? Jag hade också sprungit iväg misstänker jag. Men faktum återstår att dom skulle bli ett otroligt bra par. Dock så tror jag inte att någon av dom inser att dom kanske har känslor för varandra. Tack och lov för det! Det är ju en sån stor del av kärleksaffär på TV. Dansandet runt omkring... Love it!

Schmidt blev helt plötsligt mänsklig. Jag har avskytt Schmidt och tyckt att han är ganska vedervärdig men titta det fanns ju en människa någonstan där innanför alla dom där lagren utav äckel. Kanske kan det bli en romans mellan honom och CeCe. Vilket skulle vara lite märkligt kanske... men konstigare saker har hänt!

Har ni sett avsnittet? Vad tyckte ni?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback