Nikita - 2X08 - London Calling

2011-11-13
Har kommer några tankar om det senaste Nikita avsnittet. Har du inte sett det så läs inte vidare!


Nikita fortsätter i samma stil. Jag måste säga att det är ganska skönt med en serie som man inte behöver tänka speciellt mycket på utan det är full fart och raka rör.

Jag tycker det är så roligt att det går så bra för Helena Mattsson. Självklart så blir man lite stolt när det går bra för en svenska i Hollywood. Dock så vet jag inte om jag kan tro på hennes som en MI6 agent dock. Kanske om hon hade introducerats som en agent direkt i serien och inte som en presidenthustru så hade det varit lättare att tro på.

Nikita fick även sin första lite sorgliga scen också när Nikita och Michael sa adjö till varandra. Det var väl ganska väntat att det skulle bli så i och med Michaels son men jag tyckte om dom som ett par så jag tycker att dom hade kunnat dra ut på det lite till...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback