Ringer - 1X09 - Shut Up And Eat Your Bologna

2011-11-16
Hur bra har inte Ringer blivit?! Jag har ju varit så osäker på om jag ville titta vidare på serien först men för några avsnitt sedan så satte det ju igång och nu har det blivit otroligt mycket bättre!

Här kommer lite tankar om det senaste Ringer avsnittet... Har du inte sett det läs inte vidare!


Ja herre jisses vilket avsnitt. Så otroligt mycket spänning, lite kärlek mellan Bridget och Andrew (även om det inte alls är en bra idé) och massa hemligheter.

Gemma lever! Det är ju det största avslöjandet i detta avsnittet. Och att "Mr. Secret Sponsorman" egentligen heter John. Jag trodde faktiskt att han hade dödat Gemma men hon sitter inlåst i hans källare. Jag gissar att Shioban ville att hon skulle dö (ja, jag tror att hon är helt hjärtlös!) men av någon anledning så ser jag fortfarande något bra i John och jag vill gärna tro att han inte kunde döda Gemma. Men kanske lurar jag mig själv. Antaglien gör jag det.

Jag undrar vad som kommer hända nu. Detta är ju det värsta med att titta på serier, man vill ju veta vad som ska hända direkt och inte behöva vänta en vecka! Jag tror att John kommer flytta Gemma till något annat ställe eftersom han misstänker att Bridget vet något. Malcolm kommer ju fortsätta luska i vem John är och jag hoppas att man kan få veta mer on Shiobans egentliga anledning till att hon gjort allt detta. Hon har verkligen planerat allt in i minsta detalj. Till och med polisen som man trodde Bridget överföll för att komma åt pistolen var köpt av Shioban.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback