Supernatural - 7X07 - The Mentalists

2011-11-07
Eftersom jag har haft besök hela helgen så har jag inte kunnat se Supernatural förän idag.. Fast det var verkligen värt väntan! Har du inte sett det än så läs inte vidare!


Ja, vad ska man säga egentligen. Jag har varit så besviken på dom första avsnitten men sen så hände något och nu är vi helt plötsligt tillbaka i säsong ett igen! Underbart! Det var ett perfekt avvägt avsnitt med spöken och syskonkärlek.

Dock så måste jag säga att jag (yes jag är en Dean tjej haha!) älskade Deans utbrott på Sam. "You lied to me Dean!" Jag börjar faktiskt tycka mer illa om Sam som karaktär för han sitter på sina otroligt höga hästar dit verkligen ingen kan komma upp. Sam ljög för Dean i en hel säsong! (Just saying!)

"Orb of Thesulah". Detta var ju halsbandet som dom båda dödade mentalisterna hade på sig när dom dog och dom som har kollat på Buffy vet ju att detta är något som var med i den andra säsongen av Buffy. Om detta bara var för att hedra Buffy eller om det längre fram i säsongen kommer komma något om detta är ju bara att gissa sig till. Det är väldigt mycket från Buffy denna säsongen och jag kan ju inte göra annat än att älska det!)

Vad tyckte ni om avsnittet? Är ni en Dean tjej eller en Sam tjej? ;)

3 Comments

2011-11-07 @ 12:10:52

Tyckte det var ett bra avsnitt , gillade att dom har kommit tillbaks till som de var förut.

Jag är såklart en Dean tjej!!! :)

2011-11-07 @ 13:02:59

Sv: Ja det kändes verkligen som förr :) Ännu en Dean tjej! Det enda rätta ;)

2011-11-07 @ 16:32:23

Jag är nog en Sam-tjej om jag måste välja. Fast jag tycker om både två!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback