Supernatural - 7X08 - Season Seven, Time For A Wedding!

2011-11-12
Bröllopsdags i Supernatural. Det trodde jag aldrig skulle hända! Här kommer mina tankar om avsnittet så har du ännu inte sett det så bör du inte läsa vidare.


Det var ett helt annat upplägg på detta avsnittet än vad jag trodde det skulle vara. Jag trodde att bröllopscenen skulle vara i slutet och att Dean skulle försöka stoppa Sams vigsel men tji fick jag.
Upplägget tillsammans med Crowleys uppdykande var annars dom enda sakerna som förvånade mig. Ett ganska standard utfyllnadsavsnitt som enbart är gjort för fansens skull. Nästa avsnitt kommer antagligen vara fullt av mytologi som det brukar efter ett lätt avsnitt som detta.

Jag är varken besviken eller speciellt excited över avsnittet. Några skratt var det men jag trodde det skulle vara fler med tanke på DJ Qualls gästspel. Han är en riktig lustigkurre men denna gången var det inte speciellt kul. Men Crowley var med och han räddar allt! Jag älskar Mark Shepard, han är otroligt bra på att få till den där perfekta blandningen av ironi och ondska. Så kom han ju med lite info om Leviathans också men jag hoppas att Dean och Sam inte har något intresse av att försöka göra en deal med honom nu. Man vet ju hur det har slutat innan...

Vad tyckte ni om avsnittet? Jag tycker inte att det finns så mycket att skriva om det egentligen... Ett ganska tamt avsnitt och jag vill hellre ha ett fullpackat med mytologi och action. Håller tummarna för nästa vecka då Sam, Dean och Bobby ska ut på jakt!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback