Supernatural - 7X09 - How To Win Friends And Influence Monsters

2011-11-19
Här kommer några få upprörda tankar om denna veckans avsnitt innanjag återgåt till att spela Monsters vs Aliens spel med sonen! Har du inte sett avsnittet så bör du absout INTE läsa vidare!



Is this the end of Bobby?! Jag sitter här och är så arg fortfarande. Jag såg avsnittet i morse och jag har inte kommit över chocken än av slutet och chansen att Bobby kanske är död! Jag har alltid älskat Supernatural och det har varit min absoluta favoritserie of all time! Men det är bara att erkänna att serien har tappat i kvalitet sen Kripke lämnade rodret efter säsong fem och lämnade över till Sera Gamble. Om hon nu har dödat av Bobby också (räckte det inte med Castiel?!?) så har jag totalt tappat förtroendet för henne att kunna göra bra TV! På riktigt! Jag är så upprörd nu, jag tror inte att ni förstår hur upprörd jag faktist är!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback