Varför?

2011-11-29
Kan någon förklara för mig varför jag vecka efter vecka fortsätter kolla på Gossip Girl? Det är ju inte bra men ändå så kan jag inte sluta! Det är en drog tror jag!

Dan är förfärligt barnslig. Blair borde ha växt upp tillräckligt nu. Varför är ens tråkNate med i serien? Bryr sig någon om vad som händer med Charlie? Varför kan inte Serena växa upp och hitta en kille som inte är hjärndöd? Chuck är den enda som är intressant men inte ens han gör det för mmig längre.


Mitt föredetta favoritpar i gårdagens avsnitt... Inte ens dom är roliga längre... Ändå kan jag inte sluta!

Snälla hjälp mig någon. Någostans där ute borde det väl finnas någon sorts stödgrupp för oss som inte kan sluta titta på Gossip Girl trots att vi vill?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback