Grey's Anatomy - 8X06 - Poker Face

2011-10-21
Skratt och tårar. Det är som vanligt med Grey's Anatomy, varenda avsnitt är roligt sorgligt och helt enkelt underbart! Här kommer mina tankar om avsnittet. Har ni ännu inte sett avsnittet så läs inte vidare!


Owen och Cristina kan inte hålla händerna borta från varandra och försöker ha sex överallt och då verkar ju Chief Richard (lets face it! Han kommer ju alltid vara cheif!) är i vägen för dom. Sex är deras sätt att slippa att prata om allt som hände med aborten men inget varar ju för evigt och snart kommer nog inte ens sex räcka till för att dom ska kunna undvika att prata om problemen i deras förhållande. Men tills dess, "Hot, dirty stand-on-my-head sex!"
Ingen annan verkar dock kunna få något sex. Mark verkar vara så svulten att han istället för att leta upp någon att sexa sig med så bakar han. Och han drar med sig Arizona i fallet vilket innebär att Callie är otroligt frustrerad haha! Kanske är det här som Marks nya kärlek, ögonläkaren, gör entré? Det är dock bättre att han på något sätt lyckas vinna tillbaka Lexie för det känns inte rätt att dom inte är tillsammans!

Dereks fall för veckan är ju bara för hemskt! Tänk er själva att precis fått en liten baby och man vet att man bara har sex månader att leva. Jag hade aldrig kunnat nöja mig med det! Jag hade blivit helt vansinnig om min man hade bett mig att inte operera mig för att kunna spendera ett halvår med mitt barn när jag möjligtvis hade kunnat få hela livet. Men man kan förstå stackars mannen också. Han ville ju bara vara lycklig ett tag! Jisses som tårarna flödade!

Karev denna veckan... Varför är han ett sånt jäkla svin mot Kepner? Jag har alltid gillat Karev. Jag gillar hans ärlighet men nu var han bara elak. Förhoppningsvis så kommer Lucy tillbaka från Afrika nu när Charlies Angels är nerlagt och Rachael Taylor inte har något att göra längre ;) Ska man tro en viss Ausiello så kommer hon göra det med all säkerhet! Han behöver få lite kärlek. Det är alldeles för många idioter som Karev har bara fått ta hand om. Den där galna Ava som inte hette Ava och sen självklart Izzie som fick cancer och började ha sex med sin döda fästman. Det hade i och för sig jag också gjort om Jeffery Dean Morgan letade upp mig från dödens sida! Tillbaka till saken då; Karev behöver bli omhändertagen och det omgående!
Trackback