Smells like teen spirit spoilers!

2011-10-17
Gillar du spoilers? Det gör jag, jag älskar dom och kan inte hålla mig borta från dom. Vill du inte läsa spoilers så ska du inte läsa detta inlägget!


Tydligen kommer saker och ting förändras under denna veckans avsnitt, "Smells Like Teen Spirits".

Elena ska äntligen skaffa sig en ryggrad och tydligen börja träna vampyrdödargrejer med Alaric. Det var verkligen på tiden! I två säsonger har hon litat på att andra ska lösa hennes problem och detta är för mig en efterlängtad vändning i hennes karaktär.

Stefan, som är tillbaka i Mystic Falls, är satt av Klaus att beskydda Elena eftersom han nu inte vill döda henne längre. Detta eftersom hon, eller snarare hennes blod, är lösningen på hans hybridproblem.

När Klaus stack från stan (skit jag kommer sakna galningen, förhoppningsvis är han inte långt borta!) såg han till att även hans syster Rebekah stannade kvar i MF och hon ska se till att nästla sig in hos Elena och Caroline.

Matt, som efter förra avsnittets död nu kan se döda människor, kommer snart inse att det inte bara är toppen att se sin döda systers ande och han kommer ännu en gång vända sig till Bonnie för att få hennes hjälp.

Tyler, vars förbannelse inte längre än bunden vid månen, kan nu välja när, eller snarare om, han förvandlas till en varulv men snart börjar hans vänner undra om hans lojalitet nu ligger hos någon annan.
Trackback