Bye Bye Glee...

2012-04-11
Så var det avgjort... Glee var tillbaka idag och jag kan ärligt säga att jag har helt tappat hoppet för denna serie så nu säger jag adjö till Glee. Karaktärerna är skrattretande ytliga och även om det är en serie med många komiska inslag så är det så löjligt att jag kan inte ens sätta ord på det...

Jag skyller på författarna som inte ens kan skriva ordentliga avsnitt. Blaines bror kommer och beter sig väldigt svinigt mot sin bror men ingen av Blaines alla vänner, förutom Kurt, märker något? Rachel får Quinns olycka att handla om henne? Nej, nu är jag färdig med Glee.

Men jag fick i alla fall sett Matt Bomer innan jag sa adjö... Jag fortsätter titta på honom i White Collar istället!


1 Comments

2012-04-12 @ 23:57:40

Tyckte det var ett riktigt underhållande avsnitt, inte ett av de bästa visst men fortfarande bra.



Cooper är ju en kändis och antar att de inte ser så många sådana i Ohio. Så var nog därför (det skulle jag nog också göra om det kom en kändis till min lilla by..). Dessutom var ju Blaine inte helt snäll mot sin bror heller.



Och Rachel, klart hon har är ledsen och har skuldkänslor för olyckan. Det var ju henne Quinn skrev sms till, då skulle jag också må dåligt och vilja prata om det.



Synd att du tröttnat på Glee. En av de bästa serierna som går just nu tycker jag!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback