Hej!

2012-04-27
Herre jisses vad tiden går! Livet just nu är inte alls så mycket TV utan snarare träning (måste ju bli riktigt snygg till den stora dagen!) och pillande och planering med tårtor, dukning och menyer... Jag får väl annu en gång säga förlåt helt enkelt... Igår var det bara en månad kvar! Tiden går snabbt!

Men idag har jag faktiskt kollat på fvoritserierna. Har kollat ikapp på The Vampire Diaries och herregud! Förra veckans avsnitt var ju otroligt hett och denna veckans avsnitt grät jag självklart floder till! Men så irriterad jag blir på Elena... Ester står och ska få hennes bror och ex att skjuta på varandra och hon bara står där?! Hoppa upp på ryggen på henne eller slåhenne eller vad som helst! Jag tycker att författarna till The Vampire Diaries borde skriva in lite ryggrad och jävlaranamma i Elena-karaktären nu!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback