När blir det sommarlov?

2012-04-28
Nu är det ju alltid fruktansvärt när serierna tar semester och även om jag älskar sommaren mer än någon annan årstid så längtar jag alltid till september när allt bra sätter igång igen... Nu har vi ju faktiskt några avsnitt kvar av favoritserierna men när är säsongsavslutningarna egentligen?



1/5 The Biggest Loser
6/5 GCB
7/5 Castle
8/5 New Girl
10/5 The Vampire Diaries, The Secret Circle
13/5 Once Upon A Time, Desperate Housewives
14/5 Hart of Dixie, Gossip Girl, Bones, How I Met Your Mother
16/5 Criminal Minds
17/5 Missing, Person of Interest, Grey's Anatomy
18/5 Nikita, Supernatural
21/5 House
23/5 Revenge
3/6 Game of Thrones

(Kursiva namn har blivit förnyade för fler säsonger!)

1 Comments

2012-04-28 @ 12:27:46

Just därför hatar jag sommaren, allt jag är beroende av försvinner och jag är i plågor!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback