The awesome Sara Ellis

2012-04-15
Nu har jag tittat på alla tre säsongerna av White Collar och jag kan ärligt säga att jag är en otroligt dålig människa som inte har sett denna serien innan. Jag var dock väldigt orolig inför Hilarie Burtons ankomst i säsong två. Henne avskyr jag på ren princip eftersom jag avskydde Peyton och sen så är ju Hilarie tillsammans med världens sexigaste man, Jeffrey Dean Morgan, mannen som jag har frikort på ;)

Men jag är villig att förlåta henne för detta eftersom Sara Ellis är helt jäkla underbar! Jag älskar den karaktären och hennes batong som hon springer runt med! Jag hoppas att hon fortsätter i serien för kemin mellan henne och Neal är underbar!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback