Gossip Girl, Hart of Dixie, 2 Broke Girls, Castle

2012-02-07
Här kommer lite tankar om dagens alla avsnitt. Hinner inte skriva ett inlägg om varje avsnitt tyvärr men här kommer lite tankar i alla fall... Läs inte vidare om du inte sett något av avsnitten!



Gossip Girl - 5X14 - The Backup Dan
Tack gode gud Georgina är inte Gossip Girl. Det var bara så fel att hon skulle kunna vara det. Jag tycker tyvärr inte att Georgina är speciellt rolig att titta på heller så den storyn med henne och hennes nya Gossip Girl sajt kan försvinna illa kvickt tycker jag.
I övrigt så älskar jag Blair och Dan tillsammans och jag måste säga att jag gillade att han äntligen sa ifrån när hon bara la en massa skit på honom. Fast jag unrar om det inte är han som har läckt videon på Blair och Chuck till Gossip Girl?

Hart of Dixie - 1X13 - Sweetie Pie and Sweaty Palms
En massa Zoe och Wade och det älskar jag så klart men jag blev så förbannad när Wade helt plötsligt började skämta om sina känslor i slutet. Han måste ju ha sett Zoes reaktion så varför gör han en sån sak när han gått och trånat efter henne länge?

2 Broke Girls - 1X15 - And The Blind Spot
Jag gillar inte Jennifer Coolidge och detta nya 2 Broke Girls avsnittet med henne gjorde mig inte bättre inställd till henne tyvärr. Sen så tycker jag att dessa jäkla stereotyp skämt och allt börjar bli riktigt uttjatat. King (skaparen som står bakom Sex and the City) sa under en intervju att stereotypa skämt är okej eftersom han är gay. Då gör det tydligen inget... Vilket stolpskott!
Sen så undrar jag om Johnny någonsin kommer komma tillbaka? Han bara försvann och nu har Nick Zano, som spelade Johnny, en roll i 90210 så kanske kommer vi aldrig se Johnny igen?

Castle - 4X14 - The Blue Butterfly

Jag måste säga att jag älskade 40 tals avsnittet av Castle. Detta är ju en serie som är lättsam och rolig och det ändras förhoppningsvis aldrig. Jag måste säga att jag älskade kärlekshistorian mellan Viola och Jerry. Eller snarare Vera och Joe...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback