Mark Wahlberg tippar...

2012-02-27
Enligt Filip och Fredrik så har Mark Wahlberg tippat vilka som ska vinna i nio åtta kategorier. Tydligen så vet han vem som ska vinna... Han har tydligen en liten spion på insidan. Ska bli intressant att se om han får alla rätt!

Bästa Cinematografi: Hugo satsade Mark Wahlberg på och det verkar ju som att han satsade rätt! Hugo vann!
Bästa Kostym: Mark Wahlberg tippade Hugo men den gick till The Artist. Där sprack det!
Bästa kvinnliga biroll: Octavia Spencer trodde Mark Wahlberg. Jag hoppades på Melissa McCarthy! Men han hade rätt i alla fall för visst vann Octavia Spencer!
Bästa Ljud: Transformers tippade Mark Wahlberg på men Hugo vann även denna kategori.
Bästa Manliga Biroll: Christopher Plummer tror Wahlberg. Jag hoppades verkligen på Max von Sydow men Wahlberg hade rätt. Trist att inte von Sydow fick en Oscar inatt!
Bästa Manliga Skådespelare: Mark trodde att Jean Dujardin i The Artist skulle vinna och det var väl kanske inte så otippat. Jag själv hoppades på att Gary Oldman skulle få sin första Oscar men Mark Wahlberg hade faktiskt rätt!
Bästa Kvinnliga Skådespelare: Wahlberg tippade på Viola Davis, jag hoppades på Michelle Williams men vi hade båda fel för Meryl Streep vann!
Bästa film: Det är ju inte svårt att gissa sig till att The Artist ska vinna priset för bästa film och det är den som Mark Wahlberg tror ska vinna. Självklart vann The Artist! Inte alls svårtippat eftersom det är en helt ny grej som dom gjorde med denna filmen.

Bästa “Produktion”: Hugo Jag vet dock inte vad han menar med Produktion för vad jag vet så finns inte den kategorin.

Fem av åtta rätt allt som allt och det var fem verkligen segertippade nominerade från början. Det hade jag också kunnat tippa faktiskt! Så var det med hans inside information... Det är nog snarare ett sätt att få gratis reklam till hans nya film misstänker jag!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback