Once Upon A Time - 1X12 - Skin Deep

2012-02-13
Åh herregud som jag älskade denna veckans Once avsnitt. Det var fullkommligt bedårande! Läs inte vidare om ni inte sett avsnittet för här kommer mina tankar om avsnittet.


Robert Carlyle är ju helt underbar! Han är ta mig fan ett geni och jag älskade, älskade, älskade kärlekshistorian mellan Rumpelstiltskin och Belle. Hans hjärta var så krossat och så får man veta att hon fortfarande levde! Jag lider verkligen med Mr. Gold som faktiskt minns sitt förra liv. Han och alla dom andra är ju någonstans dom egentligen inte hör hemma och han måste verkligen hata Regina för det hon gjort mot honom och alla andra. Nu hoppas jag bara att man kan få se Belle släppas ur sitt fängelse så man kan få se en helt ny kärlekshistoria mellan henne och Mr. Gold i vår värld!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback