Tunnare än tunnast!

2012-02-27
Tyvärr så reagerar man inte längre på att folk i Hollywood är alldeles för tunna men inatt när jag såg Rose Byrne på galan så tappade jag hakan. Herregud människan än inte mer än en pinne! Jämför henne till exempel med Michelle Williams som också är väldigt tunn men inte alls som Rose. Hon kan ju inte må bra av att vara så otroligt smal. När hon slog i genom i Troja så har jag för mig att hon var ganska normal (självklart då med Hollywoods mått mätt). Nu finns det inget kvar av henne!


2 Comments

2012-02-27 @ 13:15:09

Ett huvud på en smal pinne.

2012-02-28 @ 16:53:50

Svar: Äsch, det var ju en sån tråkig gala förra året och de livade upp den riktigt. Utan de hade jag aldrig orkat titta på hela. Samma i år, eller jag hade aldrig orkat vara vaken hela natten utan de. Hade nog ändå sett galan i efter hand. Men ja, man tycker olika. Men du fick som du vela i år iaf, de var verkligen nertonade. Tyckte de inte var med mycket alls tyvärr. Men som tur var det en mycket bättre gala i år.



Och ja, de är alldeles för smala! Det är inge fint! Särskilt min favorit Angelina. ÄT!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback