2 Broke Girls - 1X13 - And The Secret Ingredient

2012-01-03
Först ut efter juluppehållet var 2 Broke Girls och som vanligt så var det många skratt! Till och med Oleg var rolig! Här kommer mina tankar om avsnittet och du bör som vanligt inte läsa vidare under bilden om du än inte sett avsnittet!


Caroline får reda på den hemliga ingrediensen som Max använder när hon ska baka sina cupcakes. Jag kan väl tycka att det inte är speciellt smart att försöka starta en firma på en muffinsmix men det är jag det.

Caroline blir galen i att hitta kuponger. Om man kan få ner priset med 50$ genom några fjuttiga kuponger så hade jag också blivit galen och letat kuponger! Varför finns det inte sånt här hemma egentligen?

Max sätter hårt mot hårt när Han höjer priset på tamponger på toaletten med 200 procent! Jag kan förstå att Max blev helt till sig där för det är ett ganska saftigt pålägg på priset! Men hennes lösning, att dela ut tamponger till varje betalande kvinnlig kund, var ju skitrolig! Period. Hahaha!

Sitter dock här lite förvirrad över att jag skrattade åt Oleg. Jag hade precis avskrivit honom och var glad att han inte är med så mycket men hans rappande var skitkul! Men han är fortfarande bra jäkla slemmig!

Men det största man får veta i dagens avsnitt är ändå att man får veta mycket mer om Max och hennes förhållande med hennes mamma. Herregud vilket liv hon levt! Och det är ganska sorgligt att den hon vänder sig till är en häst och inte till en annan människa. Max är ganska skadad... minst sagt.

Ett bra avsnitt, som vanligt! Men... och detta är ett stort men... var är Johnny? I miss him!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback