Downton Abbey #1.3

2012-01-11
Åh! Jag är på riktigt helt tagen av Downton Abbey. (Som om nu ingen fattat detta redan!) Varför har jag inte kollat på den innan och varför har ingen av er tipsat mig om den?


Ännu ett underbart avsnitt och vilken chock att Pamuk dog! Och Mary är ju inte alldeles jättesmart skulle jag vilja säga. Hade jag levt på den tiden så hade jag sett till att hålla ihop benen om jag inte var gift.

"No englishman would dream of dying in someone else's house." Herregud jag skrattade så tårarna rann på mig. Hon är för underbar den där kvinnan. I varje avsnitt än så länge så har hon haft så roliga repliker så nu sitter jag bara och väntar på vilka andra grodor som hoppar ur munnen på henne.

Och Matthew är ju för gullig. Han har även de blåaste ögon jag någonsin sett! Min blick söker sig automatiskt till hans ögon så fort han är i bild. Jag börjar ana en romans mellan honom och Mary även om hon själv kanske inte anar det än? Säg inget, ni som sett, jag vill bli överraskad!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback