Gossip Girl - 2 Broke Girls

2012-01-17
Gossip Girl började idag efter juluppehållet med ett litet tidshopp och 2 Broke Girls tjejerna fick en ny granne. Läs inte vidare om du inte har sett avsnitten för här kommer mina tankar om dom...



På riktigt så finns det inget bra att skriva. Jag vet inte varför jag kollar på Gossip Girl längre. Av gammal vana tror jag. Blair och hennes otroligt löjliga anledning till att hon inte var med Chuck... Det är inte trovärdigt! Nog för att denna serien kanske inte alltid är fullt trovärdig men att tro att hon skulle välja att inte vara med Chuck på grund av att hon bad till Gud och så överlevde Chuck. Kanske hade jag kunnat tro på detta om det hade handlat om en religös karaktär men Blair är så långt ifrån religös man kan komma... Dåligt skrivet och jag hoppas att den som skrev den storyn fick sparken direkt.

2 Broke Girls var också en otrolig besvikelse. Detta var det absolut sämsta 2BG avsnittet som har visats och jag har alltid tyckt att denna serien är rolig. Men inte idag. Jag klarar på riktigt inte av Jennifer Coolidge (som alla verkar älska? Jag fattar det inte!). Hon är så jäkla trist och tråkig. Hon spelar alltid samma jäkla karaktär ända sedan hon var med i Legally Blonde, bara det att denna gången hade hon en polsk dialekt...

Nix, det var en riktigt dålig TV dag idag... Men nästa vecka börjar i alla fall Hart of Dixie igen!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback