Grey's Anatomy - 8X12 - Hope For The Hopeless

2012-01-20
Webber ska göra sin tiotusende operation, vilket till och med jag förstår, är en riktigt stor grej! Zola fyller ett år och världens tjatigaste patient checkar in... Här kommer mina tankar om denna veckans avsnitt, läs inte vidare om du inte sett avsnittet!


Shonda Rhimes har totalt förstört Owen för mig. Jag älskade Owen, till och med när han nästan ströp Cristina älskade jag Owen men nu så har han blivit helt förstörd. Jag har gått och väntat på att det ska smälla till ordentligt mellan honom och Cristina men nu när det väl händer så blir jag ändå så förbannad! Hur kan man säga att man älskar någon när man försöker tvinga dom att behålla ett barn som hon inte vill ha? Nog för att det inte kan ha varit lätt för honom att se henne sitt och gulla med sit gudbarn men att skrika att on dödade deras barn? Han är på god väg att döda deras förhållande.

Han verkar inte heller kunna förstå att han faktiskt gjorde en fruktansvärd sak mot Teddy och mot Cristina och det är inget konstigt att ingen av dom verkar vilja ha speciellt mycket med honom att göra. Nej, denna karaktären är helt förstörd för mig och det kommer krävas mycket för att han ska kunna återställas i mina ögon.

Jag måste verkligen passa på att hylla Loretta Devine som spelar Adele Webber! Herregud så duktig hon är. Jag satt och rös när hon var fullständigt tillintetgjord i tron att hennes man hade lämnat honom för en annan kvinna.

Mark var väldigt emot att säga jag älskar dig till flickvännen Julia på grund av att han inte vill stressa fram någonting. Jag väljer att se det som att han inte vill säga de tre små orden på grund av att han fortfarande älskar Lexie! Men det kanske bara är jag?

Nu blir det tyvärr inget mer Grey's förän den tredje februari vad jag förstår, vilket iofs kommer bli en väldigt trevlig födelsedagspresent för mig. Hade dock hellre sett ett avsnitt nästa fredag också...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback