Once Upon A Time - 1X10 - 7:15 A.M.

2012-01-23
En duva, en stuga och sju dvärgar! Här kommer mina tankar om det senaste Once Upon A Time avsnittet som äntligen fokuserar mer på min favorit story. Mary Margaret och David. Läs inte vidare om du fortfarande inte har sett avsnittet.


Snow gör allt hon kan för att komma till James innan han gifter sig men självklart så kommer det bland annat en ilsken far ivägen som hotar att döda James om hon inte går till honom och säger att hon inte älskar honom. Det var ju ganska självklart vad hon skulle göra. Jag tycker att ju den delen av historien är inte lika intressant som den i Storybrooke längre. Man vet ju att dom kommer gifta sig och få ett barn innan förbannelsen slår till. Dock så är det väldigt intressant att se alla saker från sagovärlden som dom upplever igen i Storybrooke. Men i "verkligheten" så går deras förhållande verkligen framåt och visst är det härligt att se!

Kloker, Blyger, Glader, Butter, Prosit, Trötter, Toker... och Smyger? Helt plötsligt fick sagan om Snövit och de sju dvärgarna en helt annan historia och jag måste säga att jag älskar att dom kan och faktiskt vågar ändra på en sak som är så fastgjuten i allas sinne. Men han var inte med speciellt mycket tyvärr.

I övrigt så är det några saker som jag väldigt intresserad över... Den där författande främlingen som har kommit till stan. Om inte ens Regina vet direkt vem han är så måste det vara något lurt!
Vad är det Snow har hjälpt Red med när ingen annan ville eller kunde hjälpa henne?
Och varför ville Rumpelstiltskin ha en lock av Snows hår?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback