Recension: Alcatraz

2012-01-25
Den 21 mars 1963 stängde fängelset Alcatraz. Det är ett av USAs mest ökända fängelser och idag är det en turistattraktion. Men då stängdes det på grund av höga kostnader och dåliga inrättningar. Fast det var inte det som egentligen hände.


Nu har vi kollat på tre avsnitt av den nya serien Alcatraz och jag älskar det! Jag måste dock säga att jag är överraskad. I positiv bemärkelse då. Jag hade faktiskt inte förväntat mig speciellt mycket men det känns som att det kommer bli en väldigt spännande och intressant resa.

Jag älskar att det är så många hemligheter och twists samtidigt som jag hatar det eftersom jag avskyr hemligheter. Jag vill ju veta allt direkt! Har ni inte tittat på Alcatraz än så är det någonting ni måste göra. Den är hemlighetsfull, irriterande, spännande och får en verkligen att reagera, på ett sätt eller annat!

Har ni inte tittat på Alcatraz än så har ni verkligen missat något!

1 Comments

2012-01-25 @ 19:49:17

Jag måste ta tag i denna serien. Men precis som dig så har jag inga förhoppningar och därför blir det så svårt att komma igång. Men nu är jag iofs lite mer laddar. Du blev ju glatt överraskade så det kanske jag med blir.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback