Ett vemodigt inlägg...

2012-07-09
Som ni har märkt så har det inte hänt så mycket här det senaste och jag kan erkänna att bloggningslusten har inte infunnit sig. Mycket tror jag är på grund av att det inte är lika mycket bra TV nu som är värt att skriva om och sommaren är ju ändå här om man kanske inte märker av det på vädret.
 
Tanken har alltid varit att jag skulle, när vi väl hade gift oss, skaffa en ny blogg från den jag hade tidigare. Dock så känner jag nu när jag har jobbat en vecka att jag inte varken hinner eller orkar hålla på med två bloggar. Så därför kommer jag nu ge upp denna bloggen till förmån för min nya blogg lorinius.blogg.se
 
Det kommer fortfarande vara TV men nu blandat med mitt liv helt enkelt. Det känns faktiskt lite vemodigt för TvCraZed är ändå en blogg som har hängt med mig sedan 2009. Men enda skillnaden kommer vara att det blir inlägg om mig och mitt och inte bara TV.
 
Jag hoppas att ni hänger med över till min nya blogg om inte så får jag tacka för denna tiden! Kram på er!
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback