Friday Night Lights

2012-06-01
Eftersom jag kollade färdigt på Falling Skies på två dagar och jag kände att jag inte orkade med Dawsons gnäll riktigt än (tänkte jag skulle ta upp tittandet där igen nu efter bröllopet men Dawsons gnäll funkar inte för mig när regnet vräker ner!) så jag valde att börja kolla in serien Friday Night Lights.

Det är så många som älskar den här serien efter vad jag har förstått men efter det första avsnittet så är jag inte jätteimponerad. Jag tycker det är väldigt jobbigt med den skakiga kameran och jag tyckte inte att man fick någon speciellt bra inblick i karaktärernas liv egentligen. Men jag ska ge FNL ett par avsnitt till för att se om det bättrar sig.

Ni som har sett serien, vänjer man sig vid den skakiga kameran och "dokumentärkänslan" eller fortsätter det vara jobbigt fyra säsonger rakt igenom?



2 Comments

2012-06-01 @ 20:29:21

Jag ha nytt börjat se den serien jag oxå :) Men har provat se första avsnittet men aldrig sett klart det tidigare men nu "tvingade" sambon mig. Och efter några avsnitt så gillar jag serien mer och mer :)

2012-06-04 @ 10:49:35

Jag tittade igenom serien för någon månad sen och tänkte precis som du när jag började. Men jag vande mig med kameran och de lugnar ner sig lite efter ett tag (om det inte var jag som vande mig helt då..) Och nu är den en av mina absoluta favoritserier.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback