MTV gör serie baserad på Screamfilmerna!

2012-06-04
Jodå ni läste rätt. Tydligen ska MTV (som jag aldrig kollar på numera för det är ju för fabian inga musikvideos längre!) göra en serie baserat på Screamfilmerna. För egen del så känns det inte som att det är något jag skulle vilja se faktiskt. Visst, jag blev rädd av dom första två filmerna. Kanske livrädd till och med eftersom jag är en fjant. Tredje filmern kanske gjorde att man hoppade till någon gång men under fjärde satt jag mest och gäspade. Det är ju samma sak varje gång och nu ska dom göra samma sak fast i en serie?

Är Scream serien någonting ni skulle kolla in när den släpps?


1 Comments

2012-06-04 @ 09:23:53

Alltså jag hajade verkligen till, jag lär ju se ett avsnitt eller två som nostalgi men att följa serien som låter som något som kan bli JÄTTE dåligt kändes inte som något man vill prioritera att titta på. :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback