Nu är vi hemma igen!

2012-06-27
Hej hej hej! Efter en underbar ledig vecka så är vi hemma igen i vårt eget krypin. Det kanske är en klysha men det är så sant ordspråket "borta bra men hemma bäst". Det är alltid så skönt att komma hem till sitt eget igen!
Jag ska självklart sätta mig och kolla ikapp alla serierna som jag har missat under veckan och sen på måndag så börjar jag jobba igen! Det är plågsamt ska ni veta, jag vill helst inte lämna barnen men det blir nog bra tillslut!
 
Två avsnitt Rizzoli & Isles, alla tre avsnitten av Dallas, två avsnitt av Saving Hope och två avsnitt Falling Skies. Sen är det självklart True Blood som väntar och även avsnitt två och tre av nykomlingen Bunheads. Jag har att göra så det är bara att sätta igång!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback