Jag ska gifta mig!

2012-03-19
Jag har bloggat jäkligt dåligt den senaste tiden. Jag vet detta och tyvärr får jag även jäkligt dåligt samvete över det också men det kan inte hjälpas. Just nu så är livet så fullspäckat med saker och den största av dessa är att vi äntligen har bestämt oss för att gifta oss! Efter många år i synd ;) så ska jag äntligen få bli en ärbar kvinna!

Vi bestämde oss för några veckor sedan och vi ska gifta oss redan på pingstafton så tiden är kort och allt som behöver göras innan bröllopet har jag bara två månader på mig att göra. Stress! Jag ska försöka blogga minst en gång om dagen men som det ser ut nu så kan jag inte lova mer än så. Jag vill gärna hinna med mer, för ja vet hur tråkigt det är att gå in på en blogg och den inte är uppdaterad, men att är så galet stressigt! Jag har Ringer avsnitt som ligger osedda sedan tre veckor tillbaka, jag har gett upp flera serier som jag känner att jag inte har tid med och det håller på att ta kål på mig! Jag vet inte om mitt serietittande är så jäkla nyttigt alla gånger ;)

Nu vet ni i alla fall varför jag bloggar dåligt... Men det är ju i alla fall för en väldigt bra anledning, i alla fall för min del!

4 Comments

2012-03-19 @ 15:45:36

Åh grattis! Vad roligt! Jag saknar din inlägg men tycker din anledning ger dig godkänd frånvaro! ;)

2012-03-19 @ 21:28:22

Ett stort grattis till er båda, ibland är det roligare att leva i det riktiga livet än i serierna...och detta är en utav dem..



grattis igen

2012-03-20 @ 13:17:22

Tack så mycket :) Jo jag tycker också att detta är en godkänd anledning för lite frånvaro ;) Vi ska ha ett jättelitet bröllop och ändå så är det MASSOR att göra. Men jag ska allt hinna med att blogga lite ;)

2012-03-20 @ 22:58:34

GRATTIS! Jag hoppas att vi får se en bild på det vackra brudparet när allt är över.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback