One Tree Hill - 9X10 - Hardcore Will Never Die, But You Will

2012-03-15
Det var längesen jag skrev något om One Tree Hill avsnitten mest för att jag har såå dåligt med tid numera. Ska snart berätta varför! Men jag hinner i alla fall titta på avsnitten! Idag fick man alltså äntligen reda på vem det var som dog som dom har teasat om så länge... Läs inte vidare om du inte sett avsnittet!!!


Så Dan var den som dog. Jag är ju självklart lättad att Nathan överlevde men samtidigt så blir jag lite sur för dom tog ju verkligen den lätta vägen. Dan fick en liten upprättelse men jag tänker nog ändå inte förlåta honom för att han dodade Keith och skyllde det på en tonåring... Han kan inte bli förlåten för det när han gjorde det som en förälder ska göra. Skydda sitt barn no matter what!

Tara blev den som räddade Brooke i slutändan, väldigt oväntat faktiskt men jag gillade att dom inte försökte få dessa två att vara vänner på grund av detta. Deras avsky var lika stark som innan vilket var underbart att se! Skönt att äntligen vara av med Tara i alla fall...

Jag skrattade och jag grät under detta avsnittet! "Dan Scott doesn't like this either..." Underbara one-liners och många tillfällen då jag hoppade i soffan för att det blev för spännande! Jag gillade detta avsnittet, jag hoppas att dom tre sista avsnitten håller samma höga klass och det inte bara är lull-lull som är kvar!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback