Revenge - 1X16 - Scandal

2012-03-02
Jag hade bävat lite för detta avsnittet när man äntligen visste vem det var som dog på stranden och hur dom skulle kunna fortsätta storyn efter avslöjandet och tyvärr måste jag erkänna att jag är lite besviken! Läs inte vidare om du fortfarande inte sett avsnittet!


Så nej jag är besviken på detta avsnittet. Kanske för att jag har lärt mig att när det kommer till Revenge så blir man alltid förvånad och chockad men det fanns inga sådana element i detta avsnittet. Med det sagt så måste jag ju också säga att det inte var ett dåligt avsnitt. Scandal förde ju mordhistorian vidare men jag hade mycket hellre fått veta att det var någon annan än Takeida som sköt Tyler i ryggen. Det var alldeles för väntat helt enkelt. Jag hade hellre sett att det var någon annan som sköt honom! Kanske Emily till och med?

Att Ashley var den som släppte bilder på Daniel när han blir arresterad var inte speciellt förvånande, hon har ju verkligen uppgraderat sig till en riktig bitch och kan snart tävla med Victoria! Jack måste släppa Amanda nu! Han tror att hon har skjutit en människa men ändå så kan han inte sluta tråna efter henne?

Nu är det ett uppehåll och det första datumet som jag har hittat är den 12 april! Så det blir en lång, lång väntan!

1 Comments

2012-03-02 @ 12:24:10

Håller med dig om avsnittet. Tycker dock synd om Daniel. Fast visserligen sköt han ju Tyler en gång (som ju faktiskt kunde ha varit ett dödande skott), men det var ju mera i självförsvar än att han är en mördare.



Åh nej var ju uppehåll förra veckan med, trodde (HOPPADES) det skulle räknas som deras uppehåll. Orkar inte vänta..


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback