Nytt i höst: Emily Owens, M.D.

2012-05-24
First Cut hette denna serien från början men fick byta namn till Emily Owens, M.D. efter dess huvudkaraktär. Efter vad jag har förstått så handlar detta om en kirurgstudent som upptäcker att livet på ett sjukhus kan vara precis lika jobbigt som high-school...


Detta är en serie som jag verkligen är osäker på. Har vi inte redan en serie om kirurgstudenter? Ska detta vara Grey's Jr. då eller? Jag kommer kolla in första avsnittet så klart för att bilda mig en egen uppfattning men efter vad jag har sett på klippet nedan så verkar inte detta vara speciellt spännande. Kanske kan man få en annan uppfattning när dom släpper andra klipp eller en trailer men just nu är jag helt klart reserverad!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback