Har Linda gått och dött?

2012-05-05
Nej då jag har inte gått och dött men däremot kan jag nog stressa ihjäl mig snart misstänker jag... Idag har jag i alla fall blivit färdig med en grej och det är blommorna till tårtan. Blommor i flowerpaste (en sorts sockermassa) är riktigt roliga att göra men otroligt pilliga och det tar TID!

Idag har jag i alla fall hunnit med att kolla på Supernatural medans alla andra i familjen var iväg på varsitt håll i princip. Jag älskar att Castiel är tillbaka och han är för jäkla rolig! Skrattade högt flera gånger! Och sen så har ju Supernatural blivit förnyad för en åttonde säsong också! Det ska jag fira med en tårtbit sen faktiskt ;)


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback