Höstens schema

2012-05-18
Under veckan som varit så har det varit någonting som kallas Upfront i New York. Alla TV bolagen i USA med showrunners, skådespelare och bolagspresidenter i spetsen träffar pressen och presenterar nya serier, nya säsonger och höstschemat.

Denna hösten så kommer det bli en hel del förändringar. Bland annat flyttar Supernatural till torsdagar (alla dagar jag nämner är när vi kan se dom, alltså går dom dagen innan i USA!) och Revenge till måndagar. Nedan har jag samlat hela schemat för hur serierna kommer visas!


Måndagar kommer bli en riktigt bra tv dag i höst uppenbarligen! Revenge flyttar från torsdagar till måndagar och slår sig ihop med Once Upon A Time. Många bitchiga brudar på måndagar alltså! Sen kommer även Sophia Bushs ny Partners också och jag ser fram emot att kolla in dom nya 666 Park Avenue och Revolution!


Onsdagar är ungefär som vanligt förutom att Glee numera flyttat till fredagar! Det är en serie som jag ser fram emot på onsdagar och det är Matthew Perrys nya Go On.
Torsdagar däremot kommer bli actionpacked! Supernatural flyttar från döddagen lördag till torsdag och paras ihop med den nya Arrow. Här har vi även dreggelserien Chicago Fire och musikalserien Nashville!


Nya The Beauty and The Beast tar över nerlagda The Secret Circles plats på fredagarna och här har vi även den nya kärnvapenubåts serien The Last Resort och Sherlock Holmes serien Elementary.

Jag kollar inte på alla dessa serierna självklart. Då skulle jag inte göra annat än att sitta framför TVn men jag tog med alla eftersom jag vet att ni inte kollar på samma serier som jag gör. Det kommer självklart komma info om alla nya serier längre fram!

1 Comments

2012-05-21 @ 20:30:28

Försöker de ta död på The Big Bang Theory genom att sätta den på fredagen. Det känns nästan lite så.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback