Så var man fru Lorinius

2012-05-28
Jo då mina vänner. Nu är jag gift. Fru Lorinius. Linda Lorinius. Tokigt det där... vet inte riktigt hur jag ska vänja mig vid ett nytt efternamn haha! Vi får hoppas att det går fort, det lär väl bli en del felskrivningar i början misstänker jag!

Vi hade i alla fall en underbar dag. Perfekt väder, perfekt mat, perfekt sällskap och det viktigaste av allt... båda sa ja! Jag är jättelycklig men jag tycker ändå att det känns lite konstigt. Det känns konstigt för att det inte känns konstigt om ni förstår vad jag menar. Allt känns som vanligt förutom att jag har diamanter på mitt ringfinger och jag kan kalla Timmy för min make numera...


Om ni vill se mer bilder så får ni hojta så kan jag göra en liten bildbomb från vår underbara dag!

1 Comments

2012-05-29 @ 11:46:35

Åhh, kul! Stort grattis! Ser gärna fler bilder :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback