Sarah Jessica Parker och Kate Hudson till Glee!

2012-05-16
Jag kollar ju inte längre på Glee och ärligt talat så kan jag inte påstå att det är en serie jag saknar. Men jag vet ju att många av er kollar på Glee så därför tänkte jag att lite nyheter därifrån är nog uppskattat.


Nu när säsong tre snart är till ända så har Glee-lägret börjat kolla framåt till säsong fyra och redan har dom två stora namn bokade för flera avsnitt. Sex and the City stjärnan Sarah Jessica Parker och filmstjärnan Kate Hudson närmare bestämt! Parker började sin karriär som barnstjärna på Broadway i musikalen Annie och Hudson var med i filmmusikalen Nine, så båda har musikalisk bakgrund som kan komma Glee till nytta.

Andra nyheter för Glee är att dom planerar att ha ännu ett tributeavsnitt till Britney Spears till hösten, dock finns det inga uppgifter om att Briney själv kommer vara med. Och för er som undrar hur serien kommer vara upplagd nu när vissa av karaktärerna går ut High School så kommer det vara som en serie inom serien. Kanske får vi alltså följa med Rachel och Kurt till New York (om dom nu kom in på Nyada, vilket jag inte vet haha!)

1 Comments

2012-05-16 @ 18:07:50

Glee är en plåga men ändå måste jag se varje avsnitt och jag hatar mig själv för det.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback