Säsongsavslutning: How I Met Your Mother

2012-05-15
Det är alldeles för många säsongsavslutningar just nu! Man hinner ju knappt med... Här kommer i alla fall mina tankar om How I Met Your Mothers sista avsnitt för säsongen. Markera för att läsa mina tankar och åsikter om säsongsavslutningen!


Och Barney gifter sig med... Robin! Yes! Det var ju verkligen vad jag trodde och hoppades på. För i mina ögon fanns det inte något annat alternativ. Jag har funderat på vem det kan vara sedan säsongen började och man blev ju verkligen lurad av att han friade till Quinn. Men det var också en av grejerna som gjorde att jag började tvivla på att det var Quinn han gifte sig med... Jag är otroligt nöjd att det var Robin i alla fall!

Marshall och Lily har äntligen fått sin son. Och självklart heter han Wait-for-it i mellannamn. Inte alls det häftigaste namnet i världen som dom tycks tro utan i mina ögon det absolut konstigaste och fulaste men det är ju TV så jag tar det med ro ;)

Jag har hoppats på att Victoria är mamman i flera år men efter Robins tal om att Ted alltid väljer olämpliga kvinnor så känns det verkligen som att Victoria inte är mamman!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback