Trailer för 666 Park Avenue

2012-05-20
En av höstens nya serier heter 666 Park Avenue och är baserad på boken, med samma namn, av författaren Gabriella Pierce. Jag har faktiskt aldrig ens höst talas om denna boken, och jag brukar i alla fall inbilla mig att jag har koll, så jag är helt okunnig när det gäller story här.


Tittar man på trailern så verkar det som att det handlar om ett par som flyttar in på en exklusiv adress för att sköta driften av fastigheten men dom har ingen aning om att dom flyttar in i ett hus där allsköns konstigheter pågår.
Jag fick en känsla av att detta är en serie som kommer gå i American Horror Storys fotspår lite och därför inser jag att detta kanske inte är något för mig eftersom jag är en tönt och är livrädd för skräckfilmer och annat. (Första säsongen av Supernatural var för mig liiiite för läskig första gången jag såg den haha!) Men jag kommer i alla fall kolla in piloten för att bilda mig en uppfattning för det är ändå ett helt gäng med kända ansikten med i denna serien! Två svenskar bland annat!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback