Covert Affairs x2

2013-08-16
4x03 - Into The White
Jag vet inte om man kan lita på Hill Harper (eller hans rollfigur som jag just nu inte kommer på namnet på). Det känns som att vem som helst kan vara på Wilcox sida och samlar ihop info om Annie och de andra för att ge till honom.
Det verkar ju som att man i alla fall kan lita på att Joan städar upp efter en om man gör ett misstag. Hon har alltid sett till att Annie är säker i den mån hon kan och det lär hon väl fortsätta. Det känns som att hon och Auggie är de enda som faktiskt inte använder Annie för sina egna syften alls. Nog för att jag är väldigt nyfiken på vad det är Auggie döljer men jag tror inte att det handlar om att utnyttja Annie på något sätt.
 
4x04 - Rock A My Soul
Inte speciellt förvånande att Calder var den som ersatte Auggie som chef för Annies avdelning. Det kommer bli ganska intressant att se eftersom han verkligen vill göra karriär och säkerligen inte skulle bry sig om han kastade någon under bussen i samband med det. Det är i alla fall min syn på honom.
Så Auggie har varit gift? Det var ju något nytt men inget som på något sätt är förvånande eller jag kan tänka mig skulle kunna ändra förhållandet mellan honom och Annie. Vem har inte ett förflutet? Det måste man ju få ha...
Mitt hat mot Henry Wilcox blir bara värre och värre. Han är fan inte klok karln och nu ska han döda någon annans son för att hans egen dog? Jag kan förstå hans hat om det hade varit Arthur som hade legat bakom Jays död men det var det ju verkligen inte...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback