Golden Globe 2013

2013-01-14
Det duggar tätt mellan galorna i USA nu och allt är i princip bara en förberedelse inför den stora smällen i februari. Det vill säga Oscarsgalan! Inatt var det Golden Globe galan som lockade massor med kändisar som hoppades på priser och bra press. Jag hoppades på vackra klänningar i vanlig ordning! Eftersom jag har haft så sinnessjukt mycket att göra på jobbet så har jag dock inte ens hunnit kolla på klänningar på lunchrasten. Men Harpersbazaar.com gjorde sin egen top 10 lista som jag tänkte kommentera i alla fall.
 
Julianne Moore platsade tydligen på en av platserna med denna otroligt tantiga klänning. Dom tyckte den var toksnygg medans jag avskydde den! Kerry Washingtons klänning var inte mycket bättre den!
 
 
Jennifer Lawrence var vacker som en dag i denna (vad är det för färg egentligen? Rosa? Orange?) klänning. Jessica Chastains klänning har en ful skärning och en fulare färg som bara får henne att se tråkig ut...
 
Michelle Dockery ger jag poäng för att hon vågade gå utanför ramen men jag gillar ändå inte klänningen mest på grund av den konstiga skärningen på magen! Anne Hathaway passar inte i den där frisyren och den drar ner hela henne. Hon ser ut som en tråkig pojke!
 
Vad Nicole Kidman har på sig här har jag inte en aning om men gillar det gjorde jag inte! Paret som ledde galan var Tina Fey och Amy Poehler. Fey såg ut som en tant (och hon som är så vacker egentligen!). Poehler var den första som fick mig att tänka wow! Jag gillade henes kostym!
 
Sen kom favoriten! Egentligen är Amanda Seyfrieds klänning en gardin men ändå så funkar den ack så bra! En gardin som inte funkade lika bra var Emily Blunts guldklänning... Trist!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback