Inkognito

2013-01-09
Igår kollade vi in det första avsnittet av miniserien Inkognito. En dramathriller om läkemedelsfusk och mord. Ikväll är det tänkt att vi ska kolla in del två (om det otroligt sjuke maken orkar med det). Varför vet jag egentligen inte, det är en ganska platt produktion. Karaktärerna känns inte så trovärdiga, som varför skulle en kvinna i militären som skyr landet som pesten och absolut inte vill vara här ha levande blommor i sin lägenhet? Det faller på sin egen rimlighet! Jag vet inte mycket om militären men om någon inte dyker upp till sin tjänstgöring så gissar jag att ens befäl inte bara ringer och frågar om man är okej? Det är ju ett jobb som alla andra jobb!
 
Men... det fick mig att skratta och jag gillade karaktären Eddie. Han var sjuk i huvudet och sånt gillar jag. Jag är nog ganska sjuk själv antar jag... Sen så tyckte jag att den karaktären som Richard Ulfsäter spelade i Annika Bengtsson filmserien var så jäkla sur och trist hela tiden så det var en frisk fläkt att se honom i en annan roll!
 
Har ni sett Inkognito? Vad tyckte ni?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback