Någon har haft för mycket tid...

2013-01-07
för nu är det någon som har räknat ut hur många personer varje karaktär i komediserien Vänner hade sex med!
 
Joey var ju självklart "vinnaren" i denna tävling med hela 51 kvinnor under seriens 10 år. En siffra som jag personligen låter låg om man tänker efter vilken syn dom strävade efter att man skulle ha av Joey i serien. Phoebe ligger tvåa, föga förvånande, med 32 partners under seriens 10 säsonger. Därefter ligger Rachel med 15 partners. På delad plats kommer syskonen Ross och Monica med 14 sängpartners vardera och sist kommer Chandler med 10 partners.
Hur dom har listat ut denna siffra kan ju vara spännande att veta men tydligen så ska dessa siffror vara högt över medelmåttet. Någon kan ju roa sig med att kolla om på serien och hojta om ni får någon annan siffra? Jag ska snart kolla om på serien tillsammans med maken men jag nöjer mig med att njuta av avsnitten istället...
 
Källa.

1 Comments

2013-01-07 @ 16:34:41

Så det är så man ska göra, då få väll en annan börja ligga runt nu igen. För mina 6 st partnerns över 10 år är tydligen inget att hänga i granen. Iofs så tycker jag själv att de räcker och blir över och just nu vill jag inte se en naken man igen. Men tv-världen säger ju tydligen något annat =)

Svar: Enligt TVvärlden så ska man hoppa i säng med vem som helst när som helst. Eller kanske inte riktigt i alla serier men i ganska många serier så har dom ju inga skrupler om sex. För sex säljer, så är det ju, men att applicera de där siffrorna i verkliga livet skulle bli arbetsamt tycker jag ;)
Linda Lorinius


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback