Comic Con: Arrow

2013-07-21
Som ni har märkt har jag varit M.I.A. här i en veckas tid och det beror på sjukdom. Har verkligen varit dödssjuk både jag och barnen. I nästan en veckas tid så har någon i familjen varit sjuk, jag låg i tre dagar med 39 graders feber. Inte alls trevlig i denna värmen. Men jag har fått tid till att se massor med bra filmer i alla fall.. Så "veckans TV" inlägget får bli en dubbelavsnitt nästa vecka istället..
 
Under helgen har det varit Comic Con i San Diego i vanlig ordning och alla som är något var där så klart... Från Arrow fick man bland annat se denna filmreel med klipp från säsongen som varit och även sånt som komma skall i oktober när serien drar igång igen. Jag gillar det man får se av den nya säsongen!
  

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback