Sleepy Hollow och Covert Affairs får nya säsonger!

2013-10-07
Sleepy Hollow har än så länge bara visat 3 avsnitt av sin första säsong men har fått så bra tittarsiffror och förtroendet för serien är starkt så det är redan bestämt att denna nykomling får en andra säsong på 13 avsnitt. Kul tycker jag som var väldigt skeptisk och inte ens hade tänkt att kolla in pilotavsnittet. Nu är det en serie som jag har stora förhoppningar för och vi får i alla fall följa Ichabod Crane och Abby Mills i alltså minst en säsong till!
 
Även Covert Affairs har fått förnyat förtroende och kommer visa sin femte säsong på 16 avsnitt med början på sommaren 2014. Serien har ännu inte visat färdigt sin fjärde säsong utan den kommer tillbaka efter ett kort uppehåll den 18e oktober. Jag hade inte förväntat mig något annat eftersom detta är en stark sommarserie dock så hamnar den hos mig lite i skymundan så här på hösten. Jag hade hellre sett den enbart på sommaren!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback