30 dagars TV utmaning - Dag 7

2013-09-07
Det avsnitt jag tycker minst om i favoritserien.
 
Jag fortsätter väl med mitt Supernatural tema när det gäller min favoritserie. En serie som jag verkligen älskar och då är det svårt att välja ett avsnitt som jag tycker är dåligt eller i alla fall sämst. Fast om jag får välja en säsong så blir det inte så svårt i stället. Säsong sju hade dom ju tyvärr kunnat rensa bort helt och hållet.
Inte nog med att det var sämsta bad guy under århundradet med dessa svartslemmiga Leviathans, denna säsongen dödade även av Castiel och Bobby och det är något som är svårt att förlåta. Även om Castiel kom tillbaka i en del i slutet av säsongen igen så är Bobby för alltid förlorad för oss och jag hatade att Dean och Sam förlorade den bästa far de någonsin haft.
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback