30 dagars TV utmaning - Dag 1

2013-09-01
Nu har jag kommit hem efter en helg helg på östersjöns vackra hav där jag och maken har intagit god mat, druckit god dryck och bara umgåts. Därav den inläggstomma helgen...
Jag hittade en lista hos http://karostvserier.blogg.se/ som jag tänkte att jag skulle norpa. Hoppas att det inte gjorde någonting! Vi börjar med dag ett med en gång.
 
En serie som aldrig skulle blivit nerlagd
 
Vänner. Helt klart. Jag ÄLSKAR denna serien, den var så otroligt rolig och sorglig och jag kände för varenda eviga karaktär. Den var den ultimata komediserien som jag hade hoppats på att den skulle stanna kvar i evighet. Men allt gott måste tyvärr någon gång ta slut och det gjorde även Vänner efter 10 fantastiska år.
 
 

1 Comments

2013-09-01 @ 21:58:11

Åhh, skulle vara så awesome att se en riktig reunion av friends! Älskar den serien!

Svar: Tyvärr kommer ju det aldrig hända och jag önskade verkligen det förr men nu vet jag inte... Det slutade så bra och det var så otroligt bra 10 säsonger att jag är rädd att en reunionfilm bara skulle kännas fel...
Linda Lorinius


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback