Imorgon börjar Revenge!

2013-09-29
Imorgon är det dags för Revenges tredje säsong och jag har verkligen längtat efter detta! För att fira tycker jag att vi kollar in dessa nya castbilder och funderar över vad som hände i säsongsavslutningen i våras!
 
I de sista sekunderna av avsnittet Truth berättade Emily för Jack att hon egentligen är hans gamla barndomskärlek Amanda och den där scenen får mig att gråta varje gång!
 
Nolan blev arresterad för inblandning i terrorbrott och framtiden såg ganska dyster ut men det borde väl förhoppningsvis vara ganska enkelt för myndigheterna att lista ut att han inte var inblandad. Dock sitter ju folk i Guantanamo utan rättegång sen 2001 så risken finns ju att han fortfarande är misstänkt.
 
Jack förlorade sin bror och ville "betala" Conrad för detta. Emily hann stoppa honom precis i tid genom att berätta att hon egentligen är Amanda.
 
Charlotte blev gravid med Declans barn men han dog. Ska hon nu bli en ensamstående mamma?
 
Daniel var som vanligt ganska irriterande och inte alls nödvändig för något alls! Dessutom hade han ett "jag är en svartsjuk pojkvän" gräl med Aiden och dök upp med blod på skjortärmen. Dödade han Aiden?
 
Conrad vann valet i New York och är numera guvernör. Detta ger honom alldeles för mycket makt som jag inte känner mig speciellt tillfreds med dessutom blev han ju inte dödad av Jack vilket är lite synd. Dock så vill jag inte se Jack i fängelse så det är väl bra också antar jag...
 
Victoria fick äntligen träffa sin sedan länge bortadopterade son (vi fick dock bara se ryggen på honom).
 
Aiden dödade sin och Emilys gamla mentor och detta var inte en hemlighet speciellt länge. Sen satte Conrad dit honom för terrorbrott men det lyckades han ta sig ur... Dock med Nolan som betalning och sitt eget liv också för den delen?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback