Supernatural får en spin off!

2013-09-10
Visste ni att Supernatural ska få en spin off? Tydligen så var det så lyckat att ha en "in show spin off" när CW gjorde det för att introducera The Originals i våras så nu ska dom göra samma sak med Supernatural. Avsnittet kommer visas först i vår och om det blir väl mottaget så blir det en ny serie till nästa höst skulle jag gissa.
 
Jag vet inte vad jag tycker om denna nyheten faktiskt. Den gör mig rädd att det snart betyder slutet för Supernatural. Vilket inte skulle vara något konstigt för en serie kan inte hålla på i evigheter men som ni alla vet så älskar jag denna serien. Detta skulle ju kunna vara ett sätt att ersätta Supernatural.
Jag hade kunnat köpa en spin off med Bobby möjligtvis eller kanske med Jo och Ellen men eftersom de alla är döda så finns det ingen som skulle kunna fresta mig att se på serien känns det som. Hela grejen med Supernatural är ju brödernas relation och utan den så är det inte lika bra...
 
Vad tror ni? Skulle det funka med en Supernatural spin off eller är det dömt att misslyckas?

1 Comments

2013-09-10 @ 09:59:59

Jag är nog väldigt tveksam till denhär spin-offen faktiskt, men förhoppningsvis blir den bra! :)

Svar: Jag kan erkänna att jag aldrig ens tänkt tanken på en spin off på Supernatural eftersom det inte är något att se. Är inte Sam och Dean med så känns det inte värt det... Men det kanske blir jättebra, vi får se vad som händer i vår när avsnittet visas :)
Linda Lorinius


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback